Tuesday, January 18, 2011

Huge Warning!!!/ Duże ostrzeżenie!!!

Hello friends.

Chciałabym ostrzec wszystkie dziewczyny pracujące w sklepach i galeriach handlowych.
Chodzą oszuści chcący rozmieniać pieniądze.
Ja pracuję w różnych sklepach na kasie już 6 lat i umiem liczyć pieniądze, a mimo to zostałam oszukana.
Przyszedł do mojego sklepu duży facet z ruskim akcentem. Chciał zamienić 100 na 200zł, później jednak się rozmyślił i chciał inaczej zamieniać te pieniądze. Tak mnie zamącił że w kasie brakuje 800 zł i teraz muszę je oddawać. A w pobliżu nie było żadnej kamery żeby to uchwycić i żebym mogła to udowodnić.
Nikomu nie rozmieniajcie pieniędzy, nawet jak macie rozmienić ro mówcie że nie macie.
A gdy macie duży utarg w kasie to chowajcie go na zapleczu.
I nigdy nie ufajcie ruskom bo to kłamcy i złodzieje.
Nigdy nie miałam żadnych uprzedzeń do ludzi z zagranicy czy z innych kontynentów.
Niestety ta sytuacja sprawiła że żadnemu ruskowi już nie zaufam i nie pomogę.

No comments:

Post a Comment