Friday, November 4, 2011

Casting Satynowy Blond drugi raz/ Casting Satin Blonde 801 2nd time
























Hello :)

Po raz kolejny farbowałam włosy Castingiem 801 Satynowy Blond.
Kolor wychodzi praktycznie taki sam jak na opakowaniu.
Odrosty są trochę bardziej złote niż reszta włosów, ale mniej widoczne niż przy innych farbach.
Trochę nie wierzę że ta farba radzi sobie z jasnym brązem, jak na moim średnio-ciemnym blondzie różnica jest już zauważalna.
Wydaje mi się że za pierwszym razem wyszedł mi jakoś ładniej, ale może tylko mi się wydaje.
Tak jak pisałam wcześniej, farba ma przyjemny zapach i fajną odżywkę, której można użyc dwa, a przy krótszych włosach nawet więcej razy.
Ogólnie jestem zadowolona, ale następnym razem chyba wybiorę odcień ciemniejszy.

***

Hello :)

Once again, I dyed my hair by Casting Satin blond 801.
Color comes out practically the same as on the packaging.
Roots are a little more gold than the rest of the hair, but less visible than other hair dyes.
I don't believe that this hair dye can lighten light brown hair, like on my mid-dark blond difference is noticeable.
As I wrote earlier, the hair dye has a nice smell and nice conditioner that you can use two, and with shorter hair even more times.
Overall I am happy, but I think next time I will choose a shade darker.

15 comments:

  1. Sliczny masz te blond jeju . Mam chrapke juz od dawna na niego . Tylko ze mam odrost jasny braz , a reszte taki ciemny blond/orzech laskowy . Jak myslisz wyjdzie mi cos?
    Jeszcze mam zamiar wczesniej spryskac je sprayem rozjasniajacym John Frieda:D

    ReplyDelete
  2. Dziękuję, cieszę się że Ci się podoba :). Ja w pierwszej chwili byłam zawiedziona, bo jak jest mokry to wygląda strasznie rudo, ale jak wyschnie jest naprawdę ładny.
    Czy coś Ci wyjdzie, zależy jaką farbą farbowałaś wcześniej i jak dawno. Ja zawsze przy większej zmianie koloru, staram się w miarę możliwości jak najbardziej "sprac" stary kolor. Sprayu John Frieda jeszcze nie używałam.
    Na pudełku jest napisane, że nadaje się do włosów jasny brąz, więc jeśli tak piszą, to powinno dac radę, tylko wyjdzie trochę ciemniej niż na moich włosach.

    ReplyDelete
  3. witam, a jak farbujesz odrosty? nakladasz farbe tylko na nie czy na cala powierzchnie wlosow?

    ReplyDelete
  4. Witam, zaczynam od odrostów, a to co mi zostanie przeciągam na resztę włosów.

    ReplyDelete
  5. Witam, ja mam takie pytanko - mam ciemny blond, czy ta farba zmywa się do własnego koloru??

    ReplyDelete
  6. Witam, Casting ogólnie jest na poziomie II czyli zmywa się po 28 myciach, ale akurat ten odcień jest na poziomie III czyli jest normalną TRWAŁĄ farbą. Tak jak widać na zdjęciu "przed", odrost jest ok. 2 miesięczny i nic się nie sprało.

    ReplyDelete
  7. witam,co myslisz jak nałoże farbe tą na bardzo jasny blond???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witam. Jeszcze tak nie robiłam, ale myslę że powinno Ci przyciemnić do blondu.

      Delete
  8. farba sobie nie radzi z bronzem? na twoich średnio-bronz odrostach wyszło całkiem ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój naturalny kolor to ciemny blond. Trochę ciemno wyszedł na zdjęciu.

      Delete
  9. wyszedł Ci "brzydki"odrost,a to dlatego,ze nie nakłada się farby od razu na odrost.Trzeba przełamać mit złego farbowania i będzie lepiej:)
    Jesteś śliczna:)

    ReplyDelete
  10. Już kupiłam farbę mam nadzieję,że wyjdzie mi taki jak Tobie..kolor moich marzeń...zbliżony do mojego naturalnego...śliczny...napisze jak zrobię

    ReplyDelete
  11. jak dlugo trzymalas farbe na wlosach

    ReplyDelete