Thursday, February 2, 2012

L'Oreal Casting 613 Mroźne Mochaccino / Iced Mochaccino



Before
After
Witam!!
Dziś zakończyła się "era blondu" :-).
Oto rezultat farbowania Castingiem 613 Mroźne Mochaccino.
Kolor jest po prostu przecudowny.
Bardzo jasny zimny brązik, o taki właśnie mi chodziło.
Na opakowaniu wygląda trochę szaro i trochę się tego obawiałam, ale jak zaczynał ciemnieć i zobaczyłam jaki jest śliczny, byłam naprawdę miło zaskoczona.
Wygląda prawie jak mój naturalny kolor.
Casting ma chyba najpiękniejsze kolory jakie można dostać w drogerii.

***

Hello!!
Today I ended with a "blonde era" :-).
Here is the result of dye casting Iced Mochaccino 613.
The color is just wonderful.
Very light cold brown, thats what I meant so.
At the packaging looks a bit gray and a little afraid of that, but when it began to darken and  I saw how beautiful it is, I was really pleasantly surprised.

It looks almost like my natural color.
Casting is probably the most beautiful colors you can get in the drugstore.


*** Iced Mochaccino 613 PO DWÓCH TYGODNIACH ***

Tak jak prosiłyście, zrobiłam zdjęcia po dwóch tygodniach.
Kolor trochę się wypłukuje, ale 
po pierwsze: jest to jednak zmywalna farba; 
po drugie: kładłam ją na blond, który po pierwszym farbowaniu zawsze trochę przebija i właśnie na blondzie widać złotawy połysk. Na odrostach go nie ma.
po trzecie: nie myję włosów szamponem do włosów farbowanych, co na pewno zmniejszyłoby stopień wypłukiwania się farby.
Ale i tak ten kolor bardzo mi się podoba i następnym razem też go użyję.
Myślę że po kilku farbowaniach i z zastosowaniem szamponu "do farbowanych" nie będzie się wypłukiwał w widocznym stopniu.

***


As you wish, I took pictures after two weeks.
Color washes out a little, but
firstly, this is washable hair dye;
secondly, I put it on the blond, which after the first dyeing always pierces a little;
Third, I don't wash my hair with shampoo for colored hair, which certainly would reduce the degree of leaching of the color.
Even so, I like this color and next time I'll use it too.
I think after a few dying and using shampoo "for colored" will not be flushed in a conspicuous degree.





po 2 tyg. na blondzie

po 2 tyg. na odrostach

18 comments:

  1. Czy mogłabyś zamieścić zdjęcie jak kolor wygląda po 2 tygodniach? Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Witam:) Faktycznie kolor jest śliczny, ale też mnie interesuje jak wygląda jakiś czas po farbowaniu... Farba ciemny blond z Loreal'a też wyszła mi super, ale po kilku tygodniach zaczął pojawiać się żółty kolor... Teraz planuję zrobić właśnie mroźne mochaccino, ale jestem ciekawa jak on schodzi. Będę bardzo wdzięczna za jakieś info. Pozdrawiam!:)

    ReplyDelete
  3. Dzięki!!:D Po dwóch tygodniach wygląda całkiem nieźle. Jakiś efekt przebicia na blondzie zawsze będzie, ale i tak jest ok.

    ReplyDelete
  4. Tak się zastanawiam jaki masz kolor oczu, bo jestem bardzo ciekawa czy mnie taki kolorek by pasował :)

    Pozdrawiam
    Rene

    ReplyDelete
  5. Hey, mam zielone oczy, ale myślę że będzie również pasował do niebieskich bądź brązowych.

    Pzdr.

    ReplyDelete
  6. Po jakim czasie ta farba schodzi i czy schodzi całkowicie z włosów?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z moich włosów zeszła w minimalnym stopniu.
      Dla mnie ta farba zachowuje się jak zwykła farba na poziomie 3.
      Na pewno nie schodzi całkowicie.

      Delete
  7. Replies
    1. Jest bardzo delikatna.
      No chyba że przekroczysz czas podany na opakowaniu.

      Delete
  8. Pewnie nie odpowiesz mi po takim czasie, no ale warto spróbować :)
    Mam pytanie, farbowałaś na rozjaśnianych włosach, tak? Jaki to był blond? Obecnie mam na głowie złocisto-popielaty jasny blond, a kolor z twojej notki bardzo mi się podoba, tylko boję się, że wyjdzie mi na zielono :/

    ReplyDelete
  9. To był Casting Satynowy Blond 801 (który, po "spraniu się", też wyglądał dość złoto). Możesz zobaczyć w moich poprzednich postach. Nie sądzę żeby Ci wyszedł na zielono.
    Życzę powodzenia :)

    ReplyDelete
  10. Oo to mam jeszcze jedno pytanie: kładłaś farbę od razu na całe włosy i wyrównał się kolor czy kładłaś wcześniej na odrosty?

    ReplyDelete
  11. Świetnie wyszeł Ci ten kolor , ja tez używam tej farby , na swoim filmiku na Youtubie umiescilam efekt koloryzacji , moje wlosy byly dlugo wczensiej blond , te farbe uzywalam 2 raz jestem mega zadowolona najlepszy kolor jest gdzies po 2-3 tygodniach jak sie splukuje i tak naturlanie super wyglada , odrost praktycznie niewidoczny gdyby nie moje siwe wlosy nie farbowala bym ich wcale:)
    oto link : http://www.youtube.com/watch?v=iyqB7MEHauI&feature=plcp
    P.S. Super blog bede tu stałym gościem :) pozdrawiam Łucka

    ReplyDelete
  12. Pięknie Ci wyszło i jestem w szoku, że tak ładnie się przyjął i że nie jest mega ciemny ;o
    Właśnie go dzisiaj kupiłam i na dniach będę robiła tym odcieniem, jednak wyjściowy kolor mam deczko ciemniejszy i liczę że u mnie wyjdzie trochę ciemniej niż u Ciebie bo o to mi chodzi, ale nadal tak ładnie i chcę ochłodzić swój bardzo jasny brąz.

    ReplyDelete
  13. świetny kolor. właśnie się czaję na niego.

    ReplyDelete
  14. kolor śliczny, też mam podobną sytuację, włosy rozjaśniane ze sporym odrostem i chciałabym powoli wrócić do naturalnego koloru. Czy farba schodzi równomiernie, szczególnie tam gdzie była nakładana na naturalny kolor? są widoczne odrosty? post troszkę stary, ale mam nadzieję, że odpiszesz;)

    ReplyDelete
  15. Przy nakładaniu na rozjaśniane włosy zawsze nowy kolor będzie się szybciej wypłukiwał. Wszystko zależy w jakiej kondycji są Twoje włosy, jak jasne są, itd.
    U mnie po miesiącu było widać różnicę między odrostami, a resztą włosów, ale niebyło to jakieś drastyczne. Zresztą po miesiącu nałożyłam kolejną farbę, więc nie miało to dla mnie znaczenia ;-)

    ReplyDelete
  16. wczoraj zafarbowałam włoski tą farbą, kolor MEGA:) Jeśli ktoś się zastanawia to jak najbardziej polecam, z tym że nie jest to na pewno ciemny blond, lecz taki średni brązik, który może wypłuka się do jasnego..

    Nakładałam farbę na włosy rozjaśniane 3 miesiące temu, miałam na nich wszystkie kolory - od żółtka do rudego, farby momentalnie się wypłukiwały. Casting ładnie wyrównał całość (przyciemnił, ale nie za bardzo), mam nadzieje, że bardzo szybko się nie wypłuka..

    ReplyDelete